S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

môj kočík predajňa Snina
mojkocik postovne zadarmo mojkocik vratenie a vymena do 30 dni mojkocik kontakt telefon mail nakupujte bezpecne

 

 



» Často kladené otázky

1) Rozváža mojkocik.sk tovar po celom Slovensku?

Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.(po dohode aj EU)

2) Aká je cena za dopravu na mojkocik.sk

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je nad 99 € ZDARMA. Pri objednávke do 99€ je účtované poštovné 3,90€, ak nie je uvedené inak.(všetky kočíky majú dopravu zdarma)

3) Aké sú druhy dopravy?

Osobný odber

Ak je tovar skladom, môžete si ho prevziať osobne na predajni, po obdŕžaní potvrdzujúcej správy e-mailom. V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti e-mailom a/alebo telefonicky. 

Kuriér DHL

Po prevzatí tovaru kuriér informuje SMS správou o očakávanom dátume a čase dodania. Následne telefonuje a dohodne sa presný čas a miesto dodania.

4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?


Produkty z Vašej objednávky je možné vyzdvihnúť v našej predajni
mojkocik.sk

Študentská 4058

069 01 Snina

 

5) Môžem si tovar v predajniach mojkocik.sk zakúpiť aj bez objednávky na internete?

Áno, na predajniach mojkocik.sk je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej internetovej objednávky. Napriek tomu, Vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu.

6) Kedy budem mať tovar doma ?

Tovar budete mať doma z pravidla do 5 pracovných dní, u kočíkov je doba doručenia individuálna cca 5 až 30 dni

7) Čo sa deje po odoslaní objednávky?

Po obdržaní objednávky Vám príde na e-mail potvrdenie o jej prijatí. Ak nie je tovar na sklade, budeme Vás informovať o možnom termíne dodania.

Bežne sa tovar rozváža v pracovných dňoch medzi 9:00 – 16:00.

 

 

MTZjOTY