S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
môj kočík predajňa Snina
mojkocik postovne zadarmo mojkocik vratenie a vymena do 30 dni mojkocik kontakt telefon mail






» Reklamačný poriadok

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo  dňa prevzatia Tovaru Kupujúcim. Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho. Reklamovanú závadu je potrebné nahrať na video alebo odfotografovať tak, aby bolo viditeľné poškodenie či inú závadu. Video/fotografie je potrebné následne zaslať na info.mojkocik@gmail.com alebo pre veľké videá je možné použiť úschovňu. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, očistený a pokiaľ možno v originálnom obale. Reklamácia je vyriešená ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.

Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch:

•Ak k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom,

•Mechanickým poškodením,

•Prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku.

•Ak bol produkt používaný v rozpore s inštrukciami na používanie (napr. nedodržiavanie max. povoleného zaťaženie – preťaženie).

•Ak bol produkt nesprávne opravený zásahom tretej strany, neautorizovaným servisom.

•Ak časti produktu boli nahradené dielmi, ktoré nie sú schválené, alebo bol produkt zmenený spôsobom, ktorý nie je schválený predajcom mojkocik.sk

•Ak spotrebiteľ nedodržuje pravidlá o používaní, starostlivosti, údržbe a opravách popísaných v návode na používanie.

•Bežné opotrebenie je vylúčené zo záruky.

•externými environmentálnymi faktormi (napr. nehody, krupobitie, ľadu, snehu, záplavy, vysoká vlhkosť)

•alebo nedostatočnou údržbou a starostlivosťou.

•Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.

• Pri nedostatočnej údržbe či starostlivosti sa môžu vyskytnúť miesta korózie, ktoré sa nepovažujú za vadu výrobku.

• Škrabance sú normálne znaky opotrebenia, ktoré sa nepovažujú za vadu výrobku.

• Niekedy sa môže vyskytnúť pleseň na textilných častiach, ktoré neboli dostatočne vysušené po navlhnutí – toto nemôže byť považované za vadu výrobku.

• Výrobok môže vyblednúť pôsobením slnka, potu alebo prípravkov, pôsobením trenia alebo častým praním, potom toto vyblednutie nemôže byť považované za vadu výrobku.

• Záruka sa nevzťahuje na opotrebované kolesá ako prirodzený následok používania.

 

Y2ZlNz